czwartek, 13 marca 2014

Informacje

Hej!
Pora na trochę organizacji. Szykuję dla was trochę obszerniejszy materiał o burzy. Jest to bardzo ciekawe, ale wszystkiego jest tak dużo, że potrzeba mi czasu.
Druga sprawa to bardzo byłoby mi miło, gdybyście podsyłali mi pomysły na posty. Coś co was zawsze ciekawiło. Z chęcią poszperam w internecie książkach i zbiorę wszystko "do kupy".

To chyba na tyle i trzymajcie się!

Dobra a teraz ciekawostka na temat wody.

Wiecie, że człowiek odczuwa pragnienie, gdy straci chociaż 1% z całkowitej ilości wody, jaką posiada w ciele?










Źródła:  http://www.zwik-grodzisk.pl, pah.org.pl

3 komentarze:

  1. Hej, świetny blog. Szczerze, nie sądziłam, że mnie zaciekawi, a jednak :) Powodzenia i pozdrawiam.
    Zapraszam również do mnie http://pomiedzy-stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Tracisz 1% wody i odczuwasz pragnienie? No nieźle! :D Wchodząc już się czegoś dowiedziałam. Super! A co do tego jakie ciekawostki mogą mnie zaciekawić, to zawsze lubiłam temat świadomego snu. ;)

    Zapraszam na mojego bloga. Też są czasem na nim ciekawostki, tylko dotyczące Japonii ;)
    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świadomy sen? Bardzo dobry temat! Na pewno się pojawi :)

      Usuń